omständig-heter

jag kan känna sådan frustration över omständigheter. Omständigheter, det är tillochmed ett ord som smakar beskt på tungan. Omständigheter for better or worse. Fuck that shit. Förövrigt befinner jag mig ensam på trondheimsveien nu, alla har lämnat Oslo för landet lagom såhär lagom till jul.  Endast jag och Jacob som är kvar här nu (och han bor visserligen också på trondheimsveien) men vi skall bege oss in mot staden snart för att sätta oss på en buss i otaliga timmar. eller ja, 7. Det är inte otaligt. Tur att sällskapet är toppen iallafall! Jag vet att det är juletider och att man inte ska vara bitter då, men jag kan inte hjälpa den här förbannade jävla skit tyngden som tynger ned mig nu. Julkänslan är ungefär i jämförelse med regn i öknen. Och igår hade jag en dålig kväll, för er som vill veta. Dödens dö på mig säger jag för att jag sprider mörker i dessa underbara juletider. Dessutom så ändras det nog drastiskt när jag sätter min fot hemma. så som det är med alla känslor man har, de bara ändras från den ena sekunden till den andra. äh. Städa lite skulle sitta fint.

God Jul muchaches.

/ Linn Kristell


Kommentarer
Postat av: jennie

Spelar väl fan ingen roll om det är jul eller inte, man får känna hur som helst när som helst! Hatar detdär att man "måste vara glad på julen", det är bara skit! Men när du kommer hem kan jag iallafall lova att försöka få dig på bättre tankar! :) love u!

2010-12-24 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0