Take me out tonight, Where there's music and there's people and they're young and alive

Jag ångrar lite min bitterhet över julen nu, gårdagen var supermysig med glögg, julklappar, familjen, en brasa och ja allt som hör julen till. Fridfullt helt enkelt. Känner mig utvilad och redo för kvällens bravader med mina älsklingar. En bra  dag utan några som helst förhoppningar om hur den sak sluta, det är defenitivt inlagt på gilla. Johanna och jag är ett radarpar måste jag säga. Och nu såhär i juletider märker man ändå lite extra hur mycket en person betyder. Närvaron. samtalen,hemgångarna, filmkvällarna. En del av sig själv, som man inte är redo att släppa i första taget. Jag skulle inte vara en person utan henne, min stöttepelare som finns där när jag behöver det som mest och minst. En person som gör mig lycklig. Det är så bra så jag inte finner ord som är tillräckliga för att beskriva hur mycket jag älskar henne. och jag är glad att vi än en gång ska starta upp det nya året tillsammans.

/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0