There is a light that never goes out

Ohayo!
21 december. Vilket betyder Julafton om 3 dagar. Vilket för mig låter helt sjukt. Julkänslan finns inte här för fem öre. Den kan komma smygandes och infinna sig i mitt lilla huvud för att sen försvinna lika snabbt igen. Och det  är få stunder. MEN julen är ju inte en tid för gnäll, så ska försöka lägga min pessimistiska sida i kappsäcken för några dagar nu och ge julen en chans.
Det har hänt en massa roliga saker sedan vi skrev någonting sist faktiskt, men jag vet inte riktigt vart man ska börja, eftersom man lätt glömmer bort de små roliga nämnvärda detaljerna. Men we'll be better, soon I hope. kanske ilte mer japan inspirerat krävs!
/LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0