Could these sensations make me feel the pleasures of a normal man

Dagen har spenderats i riktig bakisanda, några hyrda filmer, den obligatoriska bakispizzan på Gilgamesh, lite cola och skön stämning i soffan. Nice dag med andra ord, synd att man har missat en hel dags friskluft bara. Men det är det värt. Gårdagen var fruktansvärt lyckat, hände en massa konstiga grejer. Och Jennie Toking var tokigare än någonsin, har träningsvärk i magen pga allt skratt igår, och i dag förövrigt. gud i himelen vad jag älskar mina vänner. well, efter lite förvirring i vardagen så kan man nog säga att det har varit en väldigt lyckad visit! 21 rullar på och jag orkar inte se den igen. så nu måste jag nog hitta någonting att underhålla mig med! godnatt.  /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0