I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

En lättroad själ är en själv gjord av plast, och med det menar jag att man kan kanske förbise de dagar som går utan att man tar emot en enda kund, typ. Hur som, plastsjälar är sådana själar som jag själv och mina käre bundsförvant, eftersom vi är lite lätt genomskinliga. Kanske man kan tolka det som att vi är lite smått överambitiösa när det gäller t.ex våran läsvärda blogg. (ingen ironi(på läsvärda då) eller så kan man tolka det som om vi är lite svåra att förstå sig på. Eller ja, mer eller mindre konstiga. Men har hört att våran livskaka verkar väldigt gräddig och god och det kan man ju tolka som någonting bra. Jag ska inte skriva om våran s.k. livskaka. Utan jag ska berätta mer om våran dag med få kunder. Det krävs en del fantasi för att man skall kunna uppnå klimax (varför skriver jag klimax, hatar det ordet, usch. Redraw) ... för att uppnå tillfredställelse för att kunna ha en trevlig stund, eller njuta lite av det lugna under veckodagarna, och då behöver man; En apelsin och  stor plastpåse (helst blått och i plasten ska det ha varit take-away boxar) Lägg in apelsinen i påsen, rulla ihop den till en boll och kasta denna uppfinning mellan varandra. VÄLDIGT roande för en dag som denna. Dessutom roade vi inte bara oss själva utan också en flicka som nog var det gulligaste jag sett i hela mitt liv, fy sjutton!  Med andra ord hade vi inte så mycket att göra. OCh med ännu fler andra andra ord så är vi plastsjälar, lättroade och konstiga. Nu kollar vi på Spirited Away för tusende gången och jag funderar över livets goda och onda.  Men för tusan, imorgonbitti kommer ju några favs från landet lagoms huvudstad och hälsar på, INTE fy skam, och ja det är tamigfan på tiden. Det är lite platsbrist bara, men smällar man får ta. (värt) Sked är ju mysigt.

ohh.. bra scen. Nu är det dags att vända blad, sov gott kärleksbarn. kom ihåg att borsta tänderna.

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0