la-röjj = terrible terrible terrible un-good

Jag och Johanna ingick en pakt igår, att aldrig mer sätta våran fot på Laroy. Och måste erkänna att det är nog en ganska lätt löfte att hålla, de som känner oss förstår våra chills.. Ikväll fyller några vänner år, så det blir en gammal hederlig lokal-fest med sköna peeps! Tror dock min fruga bangar och går på bio istället, tråkigt. Vi umgås ju så lite....
Nu känns det bra att åka till Oslo igen, känns som jag fått något slags tecken på att Stockholm inte riktigt är min grej på vintern. Eller någonsin!

Well, sitter och lyssnar på lady of the sunshine & shout out louds för att tagga till lite inför ikväll! så önskar jag resterande världen en trevlig lördagskväll. /LINN


och för att inte Nina ska känna sig bortglömd, så jag älskar dig också. Faktiskt din hormonstinta flicka!!

Kommentarer
Postat av: Nina Kristell

hahaha söt, har sidan kvar uppe så jag ska se.. borglömd åååh vad gullig du är det värmde (inte ironi)

hormonsint gaaaaaash ;)

2010-11-28 @ 02:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0