så minns jag dig som en personsom aldrig gjort mig besviken och jag minns hur du ser på mig

En till utgång blev det igår, alltså betyder det en tredagars för mig kanske tillochmed 4 elller ja, 4!! . alltså kommer jag må pyton när jag kommer hem. Fy-fa-an. Matilda är galen här hemma, jag hjälper tydligen inte till tillräckligt mycket innan gästerna kommer. Men till mitt försvar ska jag laga maten, så någonting vettigt av dagen kanske det skall bli. Igår mötte jag upp några gällivare-dudes och tog en öl för mycket. Tröttheten kommer ikapp mig nu, jag har lite svårt att ställa in mig på det här. Jag har lite svårt att bara sluta tänka, stänga av. För det är egentligen det som jag behöver. Sluta tänka. istället för nalle puh's TÄNK TÄNK TÄNK. Så kör jag med TYST TYST TYST. Hursomhelst, är inte sådär överdrivet taggad för underbara Nype ikväll, MEN ack den som grämer sig, jag har ju bra sällskap så jag ska bara vara positiv. ha en bra fredagskväll! Förövrigt kommer min fru hit ikväll också, åh som jag saknat henne. hela två dagar utan henne fungerar inte riktigt i min vardag.  / LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0