the weather outside is weather

Godmorgon!
morgonstund har guld i mun är ett uttryck som man borde anamma lite oftare, älskar att hinna dricka kaffe, röka en cigarett och bara hinna vara lite innan man åker iväg till jobbet. Syftar inte på just idag, men att bara få hinna tänka lite "lugnet före stormen" är en sak som man borde ta vara på. Har känt så den senaste tiden, är en tidsoptimist utan dess like och då menar jag att jag hellre sov 'tio minuter till' än att hinna vakna till, många gånger har man nästan sleepwalkat till trikken för att man snoozade en gång för mycket. Men nu är det slut med det kan jag lova. haha, älskar alla löften men ger sig själv varje dag som man oftast (läs; jag) bryter nästa dag. Om jag har tur. Men summan av kardemumman; Ta vara på morgonstunderna så mår man lite extra bra den resterande dagen. Visa ord från en vis jenta. (ha ha)
Igår bakade, eller ja vi gjorde en tårta. Till kära Johanna Möller som fyller 24 år idag, Grattis! OCH den blev väldans bra måste jag säga. Förhoppningsvis hinner jag och frun min få en smakbit innan den tar slut. Nu är det dags för jobb. Ha en bra dag vänner, trots det förträffligt underbara vädret. / LINN
Sen en liten feelgood låt för den intresserade;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0