when you get what you want but not what you need

Jag önskar att man kunde uppskatta sina nära och kära mer än vad man gör, Nu är jag hemma. Och det känns skönt att få lite kvalitetstid med familjen. Känner egentligen inte för att göra någonting. Ligga i soffan, känna den välbekanta doften som kallas Kristell, äta god mammamat och få lite familjekänsla. Men som med allt annat så är man aldrig nöjd, jag ska inte klaga. Men jag vill inte ha det här livet där allting går tillbaka som vanligt, jag har saknat min familj, men det känns som the same old story, är så tacksam att jag har ett eget liv nu, mina egna val och mina egna bekymmer. Och en egen Johanna som lyfter upp min vardag till max.  Trots det är det någonting litet (eller stort) som fattas.  Nu ska jag träffa lite vänner och trotsa det förfärliga vädret. / Linn


Och just det ja, min syster är äntligen 18 år. jösses vad tacksam jag är över att ha henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0