the wind cries mary

jag blir konfunderad över varför en tjej spenderar otaliga timmar framför spegeln i jakt på en outfit som passar kvällen i fråga, när det ändå inte läggs en tanke åt just denna åkomma när alkoholen har spelat sin roll. En annan tanke som slog mig igår när jag lyssnade på musik på väg till trikken, hur jävla skönt det var. alla människor rör sig i en annan takt än vad man själv gör, och man inbillar sig att alla bör höra det man lyssnar på, inte avlägset så som det kan hända när man hör någons musik från hörlurarna, men ett eko av musik som alla kan höra. Vet inte. Men jag gillar att vara i min egen bubbla, med mina egna tankar som är wicked. Kanske bara johanna som kan förstå det, fast ändå inte så ofta. höhö
/LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0