ENDAST för intresseklubben

IDAG har jag lagat frukost-på-bordet igen till Linn och moi. Det vart som sett fruktsallad med hackade mandlar, kesam (det heter så och det har inget med keso att göra) med blåbärssylt & kaffe. Igår gjorde jag american pancakes med banan i, med sirap och drottningsylt. Dessutom har jag fått min internet bank till det nya kontot. Det är nämligen så att jag har bytt konto (hoppas att intresseklubben antecknar detta för det råkar vara fruktansvärt viktigt) från nordea till DnBnor. Nordea är så jävla värdelöst, de har två kontor i hela oslo och alla ligger ju självklart så långt ifrån oss som det möjligen går att göra.
Lägenheten är fortfarande ren, helt otroligt faktiskt, så om någon vill komma på besök bör det göras nu, medans det är rent och fräscht här.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0