Yoroshiku onegaishimasu

Idag är det söndag och jag är nästan 99,9 % säker på att jag vet exakt vad som kommer att hända idag. Linn kommer antagligen att sova ett tag till, klockan är ju trots allt bara halv ett, men när hon väl vaknar kommer vi sätta på Spirited away av Hayao Miyazaki som vi redan har sett. Efter detta kommer vi inse att vi är hungriga och springa bort till butiken på hörnet (detta kommer även att vara vår ända motion idag) och köpa någonting, jag vet inte vad, men jag vet att det inte kommer att vara nyttigt. Sen är det filmmaraton resten av dagen/kvällen, kanske några cigg och kaffe i fönstret och något besök på eftermiddagen.

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0