nu är det min TUR

kon'nichiwa!
Jag tänkte inviga dig nu. Inte med pompa och ståt dock. Fast det hade jag helst velat göra ju! Ikväll ska det somsagts koslas till det mycket mycket med min älskling. OCH kanske kanske bangarna Felicia och Alica infinner sig vid rätt tidpunkt. hade vart najs! Har haft danssession, seriöst, kom på några sköna moves att köra på dansgolvet när vi beger oss ut på byn någon dag i veckan. eller? those who know ME knows that aint never gonna happen mama. Överskottsenergi är bara förnamnet på denna trötta tös som spenderat de två sista nätterna gloendes på Gossipgirl. Oslo är faktiskt grymt. Tack JK för det. Nu vankas det ûberbra musik, och ja lite vattenpipi.
have a nice one  / Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0