i'm depressed.. Thinking about growing my dreads back...

Eftersom vi har så många nya läsare (Välkomna) tänkte jag informera er om att johanna och jag är periodare. inte så att vi dricker mycket alkohol som en periodare, men i livet. Så som japan-period, inrednings-period, qba-period, serie-period, tända ljus-period, läs-period m.m.  vi har många perioder i allting, ja kort och gott; Vi lever för att perioda. Jag gillare. Ännu en kul faktagrej om JK's och mitt fartfyllda, spännande & fantastiska liv. Nu skall det pumperas muskler och brännas kolhydrater.
förövrigt en rolig sak; Johanna & Linn är skäligen misstänkta för att ladda ned Japansk-manga-porr på Saras dator, frågan är vem av oss?
tjarå
/Linny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0