i think it's my turn now

En ångestframkallande sak är att vakna och se att det är mörkt ute, min första instinktiva tanke var att jag hade vaknat på tok för tidigt, sen när jag väl vaknade till kom jag på att jag gick och la mig halv 5 imorse, så det kunde ju inte stämma, uppenbarligen så ville jag sova fram tills klockan halv 5 idag. hade planer på att gå till skattekontoret och fixa mitt skattekort, men den gubben gick inte. Nåväl 12 timmars sömn är ju inte fy skam, förutom att vakumet man hamnar i såhär i efterhands inte blir det bästa direkt. Nu har jag lagat curryinspireradd fried rice, med det jag kunde hitta i kylskåpet, det är fantastiskt vad man kan hitta på med så lite ingredienser som möjligt, Puttanesca med andra ord!!
Nu väntar jag på lite häng med en granne, lite mat och den obligatoriska C-vitaminen för dagen. ha en bra kväll, för det är fanimig kväll nu / linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0