I wish i were a Warhol silk screen hanging on the wall, or little Joe or maybe Lou. I'd love to be them all. All of New York's broken heart would be mine. I'd put you on a movie reel and that would be just fine.

Åh en fantastiskt trevlig helg har lagts för mina fötter. Matilda har varit på besök, har klarat oss utan bråk, ja lite meningskiljaktigheter har det varit såklart. Men bättre än förväntat. Vi är ju trots allt syskon. Är helnöjd, förutom att den ekonomiska delen inte riktigt håller som jag tänkt. Men det är väl ingenting ovanligt när det kommer till mig. Mycket som cirkulerar just nu faktiskt, jag vet inte riktigt hur jag ska sortera mina tankar på rätt sätt, för att jag ska få ut någonting av allt. Men om en vecka så lär nerverna vara över ändå. Så nu är det sängen som gäller för en egentligen rätt utvilad kvinna. sov sött kärleksbarn


Den här värmen är det jag längtar efter. sjutton

/ Linn

Kommentarer
Postat av: Nina Kristell

So you are a real women now? thats what you saying? huh?

2011-03-13 @ 19:47:27
Postat av: Nina Kristell

So you are a real women now? thats what you saying? huh?

2011-03-13 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0