Take me there!!

Godmorgon till er som nyss klev upp. Goddag till er som faktiskt har tagit er ut i solen denna underbara dag. Jag tillhör gruppen människor som är förfärligt baksjuk och har jobbat hela dagen, resultatet av detta blir då såklart en dator, lite musik och lite skype. D.v.s ingen sol, D-vitamin har jag fått så det räcker och blir över förra veckan. Vad har hänt? Jo en massa trevligheter faktiskt.  Bland annat så har jag och fru källström, eller ja, lite mer jag då, varit sentimental(a?) och faktiskt insett att vi är alldeles för bra för varandra, så nu är en skilsmässa på gång.. hehe nej, men skämt åsido. Vi är förräffligt bra tillsammans, vi kan tillochmed vara dåliga tillsammans. Det är det som kallas vänskap mitt herrskap.
Gregory Alan Isakov - That moon song. Det är dagens låt, för er som tycker (vet) att jag har världens bästa musiksmak borde lyssna på den! Nu ska jag väl föröska göra någonting vettigt, typ skriva ett CV kanske. Eller kanske söka till en skola. Eller kanske försöka vara lite social med ingen som är hemma.
/ LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0