we still got time

Ja då var man hemma igen efter en otroligt fantastisk vecka i Los Angeles. Jag är både ledsen och glad över att vara hemma, jag har verkligen känt obeskrivliga känslor som jag inte trodde jag hade inom mig, kan säga att LA har gjort intryck på mig, jag är en frälst kvinna nu. Jag hade tänkt att göra detta inlägg till ett glatt inlägg, men mina känslor svallar som vågorna på stranden. hehe.. Nä men jag måste få tillägga lite bitterhet; Det känns verkligen skit att komma tillbaka hit och återgå till verkligheten. Speciellt när veckan har varit outstanding. Sten är en bra människa och att jag åkte dit ångrar jag inte en sekund. Nu fyller JK år, 22 stora. SÅ ikväll ska vi göra en vanlig oslokväll, lite speciell, dricka en öl. Eller två. ni vet hur det är!! Grattis!
JAG SVÄVAR PÅ MOLN VÄNNER!!
Falling slowly.
/ LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0